Pomysł na nazwę firmy

Naming

Nazwa firmy jest bardzo istotnym elementem wpływającym na jej wizerunek. Tam gdzie jest widoczne nasze logo, materiały graficzne lub przeprowadzane są działania marketingowe, tam pojawia się również nazwa. Warto zwrócić uwagę, że jest niezbędna od samego początku działania marki i będzie z nią do samego końca.

Nazwa ma znaczenie

Wyobraź sobię jedną z wiodących marek, które w pewnym momencie zmieniają swoją nazwę. Takie posunięcie wprowadza zamieszanie, a im bardziej rozwinięta firma tym jest ono większe i wiąże się również ze stratami finansowymi. Dlatego oferujemy pomoc w doborze odpowiedniej nazwy, ale nie tylko. Możemy wymyśleć nazwe wydarzenia, akcji promocyjnej, hasła reklamowego. Jeśli trzeba będzie to znajdziemy nawet odpowiednie imię dla Twojego dziecka :)

Dobra nazwa

Dobra nazwa odpowiednio komunikuje, jest krótka i łatwa do zapamiętania, zaciekawia, wyróżnia się na tle konkurencji. Jednak najważniejsze aby współgrała ze strategią wizerunkową marki. Dlaczego? Otóż strategia jest planem działania na wdrożenie określonych założeń i realizacji celów. Nazwa, która z tą strategią koliduje działa na niekorzyść marki.

WZBUDZASZ ZAUFANIE

Profesjonalne podejście do wizerunku wzbudza zaufanie.

WYRÓŻNIASZ

Unikalny projekt wyróżni markę na tle konkurencji.

KOMUNIKUJESZ

Identyfikacja wizualna, która komunikuje robiąc odpowiednie wrażenie

ZOSTAJESZ ZAPAMIĘTANY

Spójność graficzna odwdzięczy się z czasem rozpoznawalnością
cloud-uploadcloud-downloadcloud-synccloud-checkenvelopephone-handsetmap-markerclockcrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram